Gobierno Las Tunas
Con la fuerza del pueblo,
avanzando hacia la recuperación
Pos Covid-19
previous arrow
next arrow
Slider

Procedures and Services

Sección donde se podrá encontrar todo lo referente a los trámites y servicios que se pueden gestionar mediante el uso de la plataforma.

 
Pin It

INFORMATION ON THE PROCEDURES OF THE POPULATION IN THE OFFICES OF THE CONSUMER REGISTER (OFICODA) AND DOCUMENTS TO PRESENT

In all the reasons that originate Altas will be presented the document accrediting the general consumer.

To perform any formalities Oficoda, it will be a prerequisite the presence of a person 16 years or older, this to be justified through his Identity Card.

The Registration in the Office can be processed by any consumer, whether or not it is a component of the nuclear family. In the cases of consumers, including that of the Head of Nucleus, the procedure will always be carried out by a component of the nuclear family , which will be demonstrated through the presentation of the Identity Card of the person appearing and the Food Products Notebook of the nucleus where the procedure will be carried out.

Attention to the population

Social networks:

Phone/Email:
(+53) 31345019
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Sistema de Atención a la Población del Gobierno Provincial del Poder Popular Las Tunas

Mediante el siguiente formulario usted podrá enviar cualquier queja, inquietud, planteamiento, denuncia o sugerencia a la oficina de atención a la población del Gobierno Provincial del Poder Popular, la cual se encargará de tramitar el asunto y darle respuesta.



Seleccione la opción que desea consultar.

Planteamientos realizados por la población.

¿Le ha resultado útil la información publicada en este portal?